CONTACT (FOR ENGLISH PRESS HERE!)
Mobil: 0745[756]198
E-mail: ecolipsbuzecatifelate[at]gmail[dot]com
ID Messenger: ecolipsro

miercuri, 18 mai 2011

Utilizarea unui strugurel natural EcoLips

Dragele mele, astazi am citit un mail, care pe de-o parte m-a contrariat si pe de alta parte m-a facut sa-mi dau seama ca despre produsele naturale, in general, despre utilizare si despre producerea lor, este foarte bine sa oferim cat mai multe detalii. Astfel, d-voastra stiti ce, de ce si cum este indicat sa procedati iar noi ajutam la o mai buna intelegere a proceselor de fabricatie; d-voastra alegeti iar noi ne perfectionam.

Multumesc astfel Andrei pentru feed back:

"Buna ziua, 
Am primit ieri strugurelul de buze, care este intr-adevar hidratant, dar nu-i merge rotita care il scoate din tub; am invartit de ea sa-l scot si cand am vrut sa-l bag inapoi nu a mai mers. L-am tinut la frigider asa cum mi-ati recomandat , dar degeaba, asta e.
Va multumesc!
O zi placuta!"

Initial, am crezut ca este vorba despre tub, am citit in graba si apoi am scris un raspuns. Dupa o revenire asupra mesajului initial, am decis ca este cel mai bine sa informez telefonic, este mai direct si aud exact ce si cum.

Deci... Strugurelul EcoLips, indiferent de gama, este un strugurel bine "indesat", turnat direct in tub. Asta inseamna ca nu se "misca" in tub, adera perfect la peretii acestuia (tubul cuprinde cantitatea maxima posibila) si odata iesit mai mult de 2-3 mm, va intra doar prin desurubare completa a rotitei (in sens invers acelor de ceas) si apasarea compozitiei inapoi in recipient. De aceea va recomandam (cel putin pentru strugurelele care au o compozitie bogata in uleiuri nutritive gen EcoLips Aroma sau EcoLips Baby) sa folositi doar 1-2 mm de compozitie in afara tubului, pentru aceasta fiind nevoie de o rasucire usoara a rotitei in sensul acelor de ceas. Astfel, nu se va deforma capatul strugurelului iar capacelul va ramane intact.

Daca se intampla sa scoateti mult mai mult decat este nevoie (tineti cont ca nu este un ruj!), se va pune asa cum este la congelator pentru a intari bine compozitia si se executa procedura descrisa anterior.

In general, produsele naturale au un mod de utilizare si actiune diferite de marea masa a produselor comerciale, care includ chimicale sau diverse componente sintetice. Pielea d-voastra, organismul diferit de la persoana la persoana se va adapta treptat iar prin utilizare va veti da seama care este cantitatea corecta necesara fiecaruia.

Un strugurel care se poate rula-derula in tub este cel care a fost turnat intr-un alt recipient sau care are o cantitate mai mare de ceara si are un grad de contractie ridicat. Pana acum insa am folosit procedura de turnare "in tub", cu presare, asa ca ca recomandarea noastra este: 1-2 mm de strugurel sunt suficienti chiar si pentru mai multe aplicari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu